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Malcolm McDonald on Value Propositions: How to Develop Them, How to Quantify Them (English Edition) - de Malcolm McDonald (Author)

Caractéristiques Malcolm McDonald on Value Propositions: How to Develop Them, How to Quantify Them (English Edition)

Le tableau ci-dessous contient les caractéristiques de base relatives aux Malcolm McDonald on Value Propositions: How to Develop Them, How to Quantify Them (English Edition)

Le Titre Du FichierMalcolm McDonald on Value Propositions: How to Develop Them, How to Quantify Them (English Edition)
Date de publication
TraducteurAryav Menaal
Numéro de Pages925 Pages
La taille du fichier24.97 MB
LangueAnglais et Français
ÉditeurÉditions Hermann
ISBN-101972040636-NAP
Type de eBookPDF EPub AMZ FTM PAGES
CréateurMalcolm McDonald
ISBN-13409-9159027514-LSH
Nom de FichierMalcolm-McDonald-on-Value-Propositions-How-to-Develop-Them-How-to-Quantify-Them-(English-Edition).pdf

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Joint author with Professor Malcolm McDonald on Value Propositions How to Develop Them How to Quantify Them Alan Taylor Executive Director at CECA Southern Ltd

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