★★★★☆
3.9 étoiles sur 5 de 649 notations client
Malcolm McDonald on Value Propositions: How to Develop Them, How to Quantify Them (English Edition) - de Malcolm McDonald (Author)
Caractéristiques Malcolm McDonald on Value Propositions: How to Develop Them, How to Quantify Them (English Edition)
Le tableau ci-dessous contient les caractéristiques de base relatives aux Malcolm McDonald on Value Propositions: How to Develop Them, How to Quantify Them (English Edition)
| Le Titre Du Fichier | Malcolm McDonald on Value Propositions: How to Develop Them, How to Quantify Them (English Edition) |
| Date de publication | |
| Traducteur | Aryav Menaal |
| Numéro de Pages | 925 Pages |
| La taille du fichier | 24.97 MB |
| Langue | Anglais et Français |
| Éditeur | Éditions Hermann |
| ISBN-10 | 1972040636-NAP |
| Type de eBook | PDF EPub AMZ FTM PAGES |
| Créateur | Malcolm McDonald |
| ISBN-13 | 409-9159027514-LSH |
| Nom de Fichier | Malcolm-McDonald-on-Value-Propositions-How-to-Develop-Them-How-to-Quantify-Them-(English-Edition).pdf |
Télécharger Malcolm McDonald on Value Propositions: How to Develop Them, How to Quantify Them (English Edition) Livre PDF Gratuit
Malcolm McDonald on Value Propositions How to Develop Them How to Quantify Them ebook Malcolm McDonald Auteur Grant Oliver Auteur A value proposition is an innovation or feature that clarifies a companys core purpose and identity
Achetez et téléchargez ebook Malcolm McDonald on Value Propositions How to Develop Them How to Quantify Them English Edition Boutique Kindle Entrepreneurship
Comment les utiliser Les plans marketing Malcolm McDonald De Boeck Supérieur Des milliers de livres avec la livraison chez vous en 1 jour ou en magasin avec 5 de réduction Des milliers de livres avec la livraison chez vous en 1 jour ou en magasin avec 5 de réduction
Joint author with Professor Malcolm McDonald on Value Propositions How to Develop Them How to Quantify Them Alan Taylor Executive Director at CECA Southern Ltd
Malcolm McDonald Stan Maklan and Peter Mouncey introduce strategic marketing planning and then describe in detail the key steps in the modelling process as well as the procedures for applying it in practice
Découvrez et achetez Malcolm McDonald on Key Account Management